Jakość
Założenia podstawowe Polityki jakości
Realizacja Polityki Jakości dokonywana jest poprzez:
- Zaangażowanie najwyższego kierownictwa firmy FER-STAL w tworzenie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakości.
- Konsekwentne monitorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
- Współpracę z klientami w celu poznania ich potrzeb i oczekiwań.
- Systematyczne badanie satysfakcji klienta.
- Nadzorowanie przebiegu procesów oraz ocenę ich skuteczności.
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje i świadomość personelu.
- Budowanie kultury organizacyjnej, opartej na kulturze zarządzania jakością.
- Przestrzeganie wymagań dotyczących ochrony środowiska oraz BHP.
Polityka jakości 2020
Głównym celem firmy Fer-Stal jest osiągnięcie na rynku krajowym i zagranicznym pozycji najbardziej wiarygodnego i kompetentnego dostawcy usług w zakresie:
- Obróbki mechanicznej wyrobów metalowych
- Sprzedaż wyrobów hutniczych
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów firma PPH Fer-Stal dąży do osiągnięcia zaplanowanego celu poprzez:
- Bieżącą analizę potrzeb i oczekiwań Klientów, oraz stały rozwój firmy prowadzący do pełnej ich realizacji.
- Terminową, bezpieczną i zgodną z wymaganiami przepisów prawnych i ustalonymi warunkami realizację potrzeb i oczekiwań Klientów
- Zapewnianie sprawnej i fachowej obsługi Klientów , dzięki wykwalifikowanemu i kompetentnemu personelowi
- Wdrożenie ,utrzymanie i doskonalenie w firmie Systemu Zarządzania Jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015,
- Nadzorowanie aspektów środowiskowych poprzez właściwe gospodarowanie odpadami, oraz zmniejszenie zużycia mediów.
- Podnoszenie kwalifikacji pracowników , oraz zapewnienie im odpowiedniego wyposażenia stanowisk pracy, a także ciągła poprawa stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
Przedstawiona Polityka Jakości i jej cele będą stale aktualizowane i są znane wszystkim pracownikom Firmy.
Posiadane przez Firmę środki techniczne i wyposażenie, doświadczeni, wykwalifikowani, kompetentni i odpowiedzialni pracownicy oraz zaangażowanie właściciela i kierownictwa Firmy i wszystkich pracowników gwarantują realizację przyjętej Polityki Jakości.
Właściciel Firmy i wszyscy jej pracownicy są zobowiązani do wdrożenia, utrzymania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, oraz podejmowania działań na rzecz zapewnienia jakości naszych wyrobów /usług na poziomie stawianym przez Klientów.