Jakość

Założenia podstawowe Polityki jakości

Realizacja Polityki Jakości dokonywana jest poprzez:

  • Zaangażowanie najwyższego kierownictwa firmy FER-STAL w tworzenie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakości.
  • Konsekwentne monitorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
  • Współpracę z klientami w celu poznania ich potrzeb i oczekiwań.
  • Systematyczne badanie satysfakcji klienta.
  • Nadzorowanie przebiegu procesów oraz ocenę ich skuteczności.
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje i świadomość personelu.
  • Budowanie kultury organizacyjnej, opartej na kulturze zarządzania jakością.
  • Przestrzeganie wymagań dotyczących ochrony środowiska oraz BHP.

Polityka jakości 2020

Głównym celem firmy Fer-Stal jest osiągnięcie na rynku krajowym i zagranicznym pozycji najbardziej wiarygodnego i kompetentnego dostawcy usług w zakresie:

  • Obróbki mechanicznej wyrobów metalowych
  • Sprzedaż wyrobów hutniczych

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów firma PPH Fer-Stal dąży do osiągnięcia zaplanowanego celu poprzez:

  • Bieżącą analizę potrzeb i oczekiwań Klientów, oraz stały rozwój firmy prowadzący do pełnej ich realizacji.
  • Terminową, bezpieczną i zgodną z wymaganiami przepisów prawnych i ustalonymi warunkami realizację potrzeb i oczekiwań Klientów
  • Zapewnianie sprawnej i fachowej obsługi Klientów , dzięki wykwalifikowanemu i kompetentnemu personelowi
  • Wdrożenie ,utrzymanie i doskonalenie w firmie Systemu Zarządzania Jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015,
  • Nadzorowanie aspektów środowiskowych poprzez właściwe gospodarowanie odpadami, oraz zmniejszenie zużycia mediów.
  • Podnoszenie kwalifikacji pracowników , oraz zapewnienie im odpowiedniego wyposażenia stanowisk pracy, a także ciągła poprawa stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.

Przedstawiona Polityka Jakości i jej cele będą stale aktualizowane i są znane wszystkim pracownikom Firmy.

Posiadane przez Firmę środki techniczne i wyposażenie, doświadczeni, wykwalifikowani, kompetentni i odpowiedzialni pracownicy oraz zaangażowanie właściciela i kierownictwa Firmy i wszystkich pracowników gwarantują realizację przyjętej Polityki Jakości.

Właściciel Firmy i wszyscy jej pracownicy są zobowiązani do wdrożenia, utrzymania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, oraz podejmowania działań na rzecz zapewnienia jakości naszych wyrobów /usług na poziomie stawianym przez Klientów.